Hur Snygg Brud??.....

Är inte denna tjej som kom in i butiken för en rådgivning?
Vilka härliga färger! Det till de blå ögonen gjorde det inte svårt att välja färger att sminka med!
Jag visade först en diskretare dag, sen en ganska lagomkvälls och sen sotade vi på med den mörkaste CVn UTAH för en mer intensiv party make. Jag jobbade också ordentligt med shadingen....
Ibland är det verkligen mycket roligare och snyggare att framhäva sina färger och former än att bara tänkte "partyskugga" haha hänger ni med?
Hennes ögon verkligen "poppade" vilket inte framgår ordentligt...inte heller skuggningarna. Men visst kan ni se att jag har hittat ett bättre ljus nu i mina foton? (Big haha)
På läpparna lade jag pennan silk, stiftet NO.41 och det vårdande cakeglosset JAZZ....Hoppas att du blev nöjd och att vi ses igen =)
KRAM ANNA

Kommentarer
Postat av: sofie

OMG! riktigt snyggt! bra jobbat anna! :)

2011-02-25 @ 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0