Lördag 26/2

Godkväll alla nattugglor!
Idag har det varit en lååång dag, med mycket att göra! KUL!
Jag lyckades squeeza in 2 fotograferingar i mitt hektiska schema sagen till ära, och det blev trevliga och snygga Kicki, samt finaste Lovisa som fastnade på bild!
Först Kicki, som skulle ut med tjejkompisarna:
På Kicki plockade, formade och fyllde jag i brynen, la en jämn täckande bas och sminkade ögonen i härliga gröna färger.

...Och Lovisa:


Till Lovisas ögon använde jag svart och korall, med anledningen av att Lovisa älskar korallfärg :) Dock syns det väääldigt dåligt på bilderna tyvärr :/
Hoppas alla fick en trevlig lördagskväll!
Godnatt på er!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: anna

såg ju bara den första live och hon blev verkligen supersnygg!! KRAMs

2011-02-27 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0