Min Alla hjärtans dag sminkning

Hej hopp!
Kom på att jag glömde visa min Alla hjärtans dag make som jag hade i måndags :)
Ljusa färger är alltid värst att få till på bild tycker jag så tog några med o några utan blixt
Och alla dessa skuggor, specialbase kajal m.m har jag använt :P

Och såhär såg hela jag ut

Kan bara tillägga att detta är ENDA dagen om året ni får se mig i så mycket rosa och "sött" haha. Jag vet, jag vet jag passar bra i den färgen men jag seriöst vantrivs som in i hel**te i rosa!
Observera även att jag som grädde på moset har en rosett i håret haha ibland får man bjuda lite på sig själv ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Bea!

Jätte fint ju Kristin! Och du var jätte söt i rosetten!! :)

2011-02-19 @ 11:17:25
Postat av: amanda-en tjej på 14 vintrar

gullig du ser ut (:

2011-02-19 @ 23:40:19
URL: http://maandiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0