Open up...

Här kommer, min kanske något tråkiga, dagens make. Imorse var en sån dag när jag inte hittade någon inspiration....Igår var det vår, och idag när man vaknar är det vinter igen....SUCK! Jaa, ni känner nog igen er!

Så:

Idag använde jag 2 st bruna, varma skuggor på övre locket, vilket tar fram mina blå ögon! I nederkanten av ögat har jag "öppnat upp" med den vita kajalpennan "SNOW" och markerat underfransarna med en mörklila skugga "DAKAR" samt en ljusare "STAVS".



Jag känner själv att maken är enkel och tråkig, så imorgon ska jag bjuda på något roligare, för då börjar jag lite senare, vilket brukar resultera i mera jobb på mina sminkningar :)

Kram SOfie


Kommentarer
Postat av: sabina

Så duktig du är syster min :)

2011-02-10 @ 19:31:01
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/
Postat av: sofie

taack söt :) men just denna make va ju inget speciellt hahah :) du är oxå dutti! puss

2011-02-10 @ 20:07:41
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0