Today i was green

Tänkte ta en paus från hosta, feber och rinnande näsa för att visa er kära läsare hur jag såg ut runt ögonen idag :)
Satsade på gröna skuggor idag som är allra bäst för att framhäva mina bruna ögon. Färgerna är mycket starkare irl och på bilden syns det inte så mycket att jag lagt lite svart i yttre ögonvrån. Jag känner mig alltid lite naken i ljusa färger, kanske för att jag trivs så jäkla bra i mörka sotningar haha så jag försöker oftast ha i liiiite svart när jag kör med så ljusa färger bara så att jag kan känna mig bekväm.
Tänk alltid på det, viktigast är att NI ska känna er bekväma i en sminkning! Visst är det kul att följa trender och sånt men försök gärna att göra om trenden lite så den passar er. Så satsa på sånt som ni tycker om och våga framhäva er personlighet när ni sminkar er. Trooooo mig, det blir såååå mycket roligare att sminka sig då ;)
Och är ni tveksamma över hur ni ska göra eller undrar något så fråga gärna!

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: sofie

KRISTIIN! vi glömde jo fota ditt hår! du va så snygg i både hår, ögon och läppar !!! önskar vi hade tagit en helbild ju! de va skitfint :)

2011-02-24 @ 10:28:24
Postat av: Kristin

Jaaaag veeeet!! Damn it!! Får göra om hela stylingen nån dag och fota haha :P Tack sööta!

2011-02-24 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0