2 på samma gång!

Hallå eller! :)
Idag drar vi snart igång med sminkningar, och även en del hårstylingar här i butiken! Ska bli trevligt :) Nu när jag ändå har några minuter över, tänkte jag visa två olika ögonmaker som jag haft senaste veckan.

En röd/svart make. Rött/orange/bronze o brunt är jättefina när du vill framhäva blå ögon!


Denna make passar utmärkt när du har bråttom, men vill ha mer än  bara mascara! Först la jag en svart eyeliner, sedan valde jag ut 3 starka färger att applicera på nedre fransraden, sedan la jag mascaran. Superenkelt och coolt, när tiden inte räcker till :)

Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Vicky

Ser nästan ut som att din glob inte finns på bild 2 ;) men att rama in ögat med färg så där är absolut ett bra tips när det ska gå snabbt! Är frisör och make Up artist själv och brukar titta in här ibland..Och dina smink jobb är dom jag gillar! mvh Vicky

2011-01-15 @ 15:31:01
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: gunilla

såå sjukt coolt, ni lyckas få allt och se bra ut! ni är bäääst!<3

2011-01-15 @ 23:48:28
Postat av: Sofie

Tack söta gunillA:) hoppas att allt är bra med dig!! Kraaam <3

2011-01-16 @ 12:39:42
Postat av: Anna

haha shit vilken känga! men du är grym sofie...

2011-01-18 @ 11:59:54
Postat av: Sofie

Anna, du vet likaväl som jag att du är minst lika grym! älskar alltid det du gör annis :)

2011-01-18 @ 12:45:50
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0