Angående tävlingen

Jag har fått en del frågor angående min födelsedagstävling så jag tänkte passa på att berätta mer om den i detalj nu :)
Den 21 Januari (nu på fredag!) fyller jag som sagt år. För att fira detta har jag tillsammans med mina fina kollegor anordnat en tävling för våra underbara läsare!
Vinsten är en helstyling, alltså smink och hårstyling den 29 Januari :)
Tävlingsreglerna är följande:

  • Vem som helst kan vara med och tävla (alla åldrar, tjejer och killar) men tänk på att vi kommer ta bild som hamnar på bloggen så är du under 18 år behöver du målsmans godkännande :)
  • Den 21 Januari kommer jag att lägga upp 5 frågor här på bloggen. Svaren på frågorna finns i inläggen mellan den 21 December och 21 Januari och kan handla om allt mellan himmel och jord. Ex. Vad hette den sista inlägget som skrevs den 27:e December? Svar: Dagens hyllning.
  • Svara på alla frågor och "Gilla" oss på Facebook så är du med och tävlar
  • Den 25:e Januari lottar vi ut en vinnare som svarat rätt på alla frågor


Har ni några fler frågor så är det bara att fråga :)

Kramar Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0