Blogga vare ja :D

Har tänkt blogga hela dagen, men har haft ganska fullt upp med brynplock, smink och rådgivning, så varje gång jag fått en ledig minut har jag glömt vad det va jag skulle gör haha :) Men nu kom jag på att det var blogga, och lägga upp dagens make!
 


Jag har använt:


Den "Ljusa", "Guldiga" och "Svart/röda" från paletten, samt ColourVibration "Esmeralda" och ColourVibration Bermuda (Den rosa och svarta på sidan) Alla skuggor i paletten finns även styckvis :) Men jag kan säga att jag har använt den här paletten FLITIGT i typ ett år, och jag älskar den! Och det bästa av allt är att den aldrig tar slut heller!!
Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Steinarheidi

I am really impressed!!

2011-10-26 @ 07:08:07
URL: http://steinarheidi.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0