En Snygg Bloggläsare!

Jepp, Idag är ju sista dagen för 99 kronors sminkning för de som läser bloggen-
och då passade detta födelsedagsbarn på! Grattis igen...

Hon Ville ha något nytt, men inte för mycket, och inte för litet.
Så jag använde mig utav mina favoritfärg- lila ï olika nyanser. En rosa och så lite silver..

Eftersom hon har bågar så var mitt råd att våga ta i lite extra med färgen- ett bra tips till er alla!


Läpparna höll vi naturliga med det läckra glosset peach!
Spana in hennes otroligt vackra ögonfärg! Den blev sjutusen gånger intensivare med de lila tonerna, jag hoppas verkligen att du blev nöjd och har en bra födelsedag!

KRAM Anna

Kommentarer
Postat av: Rebecca Järvinen

Tack så jätte mycket det blev fint och jag blev nöjd =)



Kram

2011-02-01 @ 22:05:27
URL: http://www.rebeccas-foto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0