Jenny och Moa!

Igår hade Jenny bokat upp sig hos mig för lite sminkningar :) Hennes dotter Moa visste inte om något, och blev överraskad när vi satte henne i sminkstolen :) Hon blev superglad, och kunde inte sluta le :)

Moas favoritfärg är rosa, och hon gillar även vitt, så vi gjorde en liknande sminkning av vad jag hade igår, med just rosa, vitt, men även ett stänk av lite lila:



Mamma Jenny fick en sminkning som gick i grönt och guld, superfint!



 

Hoppas att ni fick en trevlig eftermiddag tillsammans tjejer!

Kram Sofie


Kommentarer
Postat av: Moa

Hihi jag vart jätte jätte nöjd och framför allt jätte glad över att du Sofie valde just mina färger <3

Och tack för råden och en trevlig eftermiddag !!!



Kramar moa

2011-01-28 @ 19:43:37
Postat av: sofie

Vad bra Moa! Kul att du uppskattade det så mkt, ni blev så fina båda 2! :) Hoppas vi ses snart igen!

Kram Sofie :)

2011-01-29 @ 16:02:15
Postat av: Nettan

Jätte fina smikningar!

2011-01-30 @ 07:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0