Just because you make me smile

Dagens make går i röda och svarta färger, Milans färger ;)

Egentligen tycker jag inte om Milan (älskar Zlatan dock), jag är född Juventus fan :D
Men personen som inspirera mig till denna sminkning är ett Milan fan så denna sminkning tillägnar ja dig ;)


Håret hade jag i en ponnysvans högt på huvudet

Och kläderna gick inte alls i samma toner som sminkningen men ibland är det snyggt att bryta av :)
Här hade jag inte sminkat ögonen än men helheten vart snyggt :)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: sofie

riktigt snygg make :)

2011-01-13 @ 22:26:04
Postat av: natta

behöver ni inte vara svartklädda? :O



snygging :)

2011-01-14 @ 17:47:50
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: naatta

hahahaha ;) nää men de flesta makeupartister är ju svartklädda så sminket ska framträda.. lite trist =P känns somjag använt allt mitt svarta på bara en vecka nu på min praktik! hahaha :)

2011-01-14 @ 19:23:37
URL: http://naatta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0