Kristins nyårs outfit

God morgon alla fina! Hur mår ni? Jag mår toppen :) Känns konstigt att vara vaken så tidigt på min lediga dag, men lika bra de för jag har så sjukt mycket att hinna med idag!

Slänger upp en bild på min outfit som jag hade på nyår innan jag börjar springa runt

Liksom Sofie glömde jag helt bort att ta en närbild på sminket (man kan tro att vi makeup artister borde va bättre på sånt haha) men jag körde på lite rockigt som vanligt. Mycket svart med lite guld eyedust i ögonvrån.
Kjolen och jackan kommer från Gina tricot, för typ hundra år sedan :P
Paljett linnet köpte jag från Primark, London förra året :)
Armbandet är ett avskedspresent från mitt förra jobb.

Håret gjorde jag inte så mycket med. Jag våfflade botten med min volymemaster and that´s it :)

Hoppas ni får en underbar onsdag!
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: bella :)

Så himla vacker :) u are Totally working it :D

2011-01-05 @ 11:07:49
Postat av: Kristin

Thank´s dude you rock! :)

2011-01-05 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0