Lena

Igår va Lena inne hos mig i butiken för att få håret och sminket fixat av mig. Lena skulle på sin dotters dop och ville vara extra fin så det fick bli en avancerad uppsättning och lite enklare sminkning eftersom håret "tog så mycket plats"

Detta är nog den mest avancerade uppsättning ja gjort hittills o grymt vart de! Flätan är inbakad i själva uppsättning men en boll vid nacken som pryds av lockade hårslingor som typ ser ut att hålla fast bollen. Lena passade jättefint med både håret och sminket. Hoppas du hade roligt Lena och grattis än en gång :)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: natta

JÄTTEFINT. Vad kostar en håruppsättning, om man vill boka inför balen? :) jag skulle inte vilja ha jätteavancerat, utan något snyggt uppsatt med några hårslingor nedhängandes!



kram

2011-01-07 @ 13:12:31
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

Sv: Tänkte om man kunde hitta en/flera modeller som man skulle kunna göra några roliga teman på med en häftig make up =) Som man sedan kan visa upp på bloggarna eller så =) Mvh Emma

2011-01-07 @ 13:27:12
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: buddie bella

du är kung !!!:D

2011-01-07 @ 15:47:09
Postat av: Buddie k

Hahaha thanx dude ja kan dela tronen med dig ;)

2011-01-07 @ 16:52:05
Postat av: Anonym

detta var nog den snyggaste uppsättningen jag sett! sjukt snygg och avancerad!!

2011-01-08 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0