Makeover

Hej bloggen!
Hur mår ni? Jag mår toppen :) Jag har äntligen färgat min utväxt! Haha :P
Jag va o träna igår och när jag kom hem fick jag världens energikick. Så jag gick upp för att färga håret och kom på att jag inte klippt mig på ett bra tag (slitna toppar suger åt sig mycket av färgen så det är bra att klippa sig innan man färgar) så jag plockade fram saxen och började klippa. När jag ändå va igång med att klippa och färga så passade jag på att färga ögonbrynen oxå :)
Vad tycks? Inte världens skillnad direkt men jag känner mig alltid som en ny människa efter att ha färgat utväxten :) Brukar ni oxå känna så?

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa exakt så känner vi! haha:)

Småsöt blev du faktiskt efteråt :p

2011-01-27 @ 23:49:08
URL: http://charbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0