Svar till Alexandra!

Dagens fråga:

hej:) Jag har hört att alla märken jobbar i varandra när det gäller rengöring och sånt. jag har mkt rengöringsprodukter från make up store men nu håller min ansiktskräm att ta slut och funderar nu på att köpa eran Complex Moisturize kräm som verkar så bra mot torr hy. Den jag har nu från make up store gör ingen skillnad.Min hy är lika torr som innan.Så det jag undrar är om jag måste köpa alla era hudvårdsprodukter för att de ska verka på djupet eller spelar det ingen roll? verkar de lika bra även om jag använder de med mina make up store tills de tar slut? Blir jätte glad för svar:)Kram





SVAR: Egentligen kort och gott- självklart kan du använda vår ansiktskräm efter att ha använt "någon annans" rengöringsprodukter!
För att fördjupa mig i svaret tillägger jag också att det "viktigaste" är att man använder eye makeup remover, cleanser och tonic av samma märke- just för att ingridienserna kan variera och att det ska bli en bra balans för din hud.
Ögonkräm och Ansiktskräm är bra om det är av samma märke!
Jag kan varmt rekommendera att du börjar använda en peelingmask/kräm någon/några ggr i veckan (beroende på anvisning) Då får du bort alla döda hudceller som ligger "i vägen", för att din fuktgivande kräm ska kunna verka optimalt.
Vad kul att du funderar på vår underbara cream! Kom in i butiken och be om hjälp för att testa hur den känns-och framför allt om det är just den som passar bäst till din hy! Vi har någon som passar för alla hudtyper.
Passa på att också fråga om vår peeling eller ögonkräm eller vad som helst det är därför vi finns på MIST INGELSTA! =)
Hoppas att du är nöjd med svaret!
Många kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0