Väderprognos

Mitt hår fungerar lite som ett väderprognos. När det regnar, snöar, blåser eller är så varmt att svetten rinner åker mitt hår upp i en boll på huvudet. Detta för att förhindra att det klibbar sig runt ansiktet.

När det är svinkallt åker håret ner och täcker för öronen så dom inte fryser.

Alla andra dagar då moder natur är snäll och inte förstör mitt hår, orkar jag lägga ner energi och faktiskt fixa till det lite :)


Dom senaste dagarna har varit såna dagar då håret fått vila i en boll på huvudet. Jag vet att som hårstylist borde jag lägga ner mer energi på att styla håret men helt ärligt känns det riktigt meningslöst att göra det när de ändå blir förstört så fort jag går ut.
Men jag lovar, till våren kommer ni få se en massa olika stylingar ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: natta

Mitt hamnar alltid i en boll oxå... snyggt o enkelt haha :D men när man väl har orken så är det roligt att fixa till någon frisyr!

2011-01-05 @ 20:32:46
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0