Veckans favoriter

Dags att kora veckans favoritstyling! Har juh inte visat så mycket denna vecka tyvärr men vi kör ändå på det lilla som finns :)
1.

Håret fick jag stylat av duktiga Alexandra :)

2.


"Milan" sminkningen med håret i en ponnysvans :)

3.

Lockat hår som duktiga Veronica och Alexandra kämpade med och en ganska neutral sminkning (här vart juh min inspirationskälla förkyld :p )

4.

En sotning i blått.

Vilken är eran favorit?
Om jag ska välja blir det nog "Milan" sminkningen för de vart så jäkla snyggt! Men det skulle jag nog aldrig erkänna för en viss person ;P Dock älskade jag lockarna på bild 3 :)
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: alexandra

1-3 klart! där var ju jag med och hjälpte till! :D men alla var väldigt fina!

2011-01-18 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0