Vinnaren Jeannette

Vinnaren av min födelsedagstävling blev juh som sagt supergulliga Jeannette och i lördags kom hon och fick sin helstyling :)
Jeannette hade en riktigt cool frisyr som jag ville framhäva så jag våfflade in lite volym och plattade topparna får att få en lite rockig känsla.
Sminket fick matcha håret lite med en sotning i svart och lila. Och såhär blev resultatet


Min kamera ville tyvärr inte samarbeta, men det är mörkare färger irl ;)

Som ni ser är topparna inte spikraka utan jag böjde in dom en aning mot slutet. Detta ger illusionen av mer volym i håret och ger ansiktet en mer oval form. En plattång av keramik är en stor fördel när man har kort hår. Keramik minskar nämligen frissighet och hjälper så att topparna inte slits så mycket :)

Hoppas du vart nöjd Nettan och grattis än en gång!
Stort tack till alla som var med och tävlade ni var så duktiga allihop och svarade rätt på alla frågor :) Håll utkik hörni, det kommer fler tävlingar inom snar framtid ;)

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack Kristin för en trevlig och lärorik efm. Mycket nöjd med resultatet=)

2011-02-16 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0