Vanesa H.

Hej på er !
Tänkte snabbt presentera mig för er alla gamla och nya läsare. Jag började här på Mist Ingelsta i tisdags men 
innan dess delade jag och Daniella samma arbetsplats :) Det ska bli jätte kul att se vilka äventyr som Ingelsta erbjuder. Jag är 23 år, lyckligt gift sen snart 2 år tillbaka. Flyttade till Norrköping 2006 och trivs jätte bra ! 

Ni får jätte gärna presentera er också. Vilka er ni som läser bloggen? Hur gamla är ni? Vart bor ni ? Skulle vara riktigt skoj att få veta vilka som kikar in här varje dag. Nu tänkte jag visa lite sminkningar jag gjort den senaste månaden som jag har visat på min privata blogg. Tänkte att det kanske är bra att ni få se lite hur mitt arbete ser ut :) ... BTW !.. Hoppas ni gillar bloggens nya utseende ;)


















Ha en trevlig & mysig helg ! :)

// V.

 


Kommentarer
Postat av: Daniella

jätte snyggt:) tummen upp

2011-07-29 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0