Different is fun!

Jag blev hastigt sugen på att göra en plåtning, såhär på stört. :) Men utan modell, och utan fotograf, får man improvisera. Jag ville göra lite svartvita foton, så jag fick agera både mua, modell och fotograf på en gång. Haha. Synd att man inte är bättre på att fota, och att man är relativt ofotogenisk. Men sminket blev ganska coolt ändå. Allt ät taget från fantasin, och jag har mest använt svart och vitt, eftersom jag ville ha svartvita foton. Jag har använt svart som shading, och skimmrigt vitt som highlight.
/Sofie

Kommentarer
Postat av: Moa

Det vart ju snyggt!

Hihi längtar till onsdag klockan 16.00, ska bli as kul! Längtar,längtar,längtar!!!!



Kram, kram Mosatosa

2011-06-10 @ 17:56:51
Postat av: Anna

Skitcoolt sofie!!

2011-06-10 @ 18:36:12
Postat av: sofie

tack sötnosar :)

2011-06-10 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0