I solens tecken..

Tjena alla glada :)
Idag har jag hört ryktas att vädret är på topp :) Det var det i allafall innan jag började jobba, så jag passade på att ta en löpartur i solen på förmiddagen. Jag är en sån person som äääälskar sol och värme. Så mig gör det absolut inget att träna, springa eller promenera i varm sol :)
Inspirationen till min somriga make kommer från alla fina färger som solen lockar fram. Jag har använt både röd/brun, ljusblå, grön, rosa och svart till denna make. Dock inte så sotigt och markant som jag brukar gilla det. Mera som en ljuv sommarbris :) (höhö) ;)



(Hej skelögd!)

Alla fina skuggor kommer såklart från Mist :)
Kram på er!
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0