Söta Emelie :)

Emelie är en av Norrköpings alla lyckliga studenter :) Hon kom in till mig idag för att bli extra fin inför dagens Mösspåtagning.
Hon ville ha det ganska enkelt, med något som passade henne. Eftersom hon hade så fina blå ögon, och var solbränd, använde jag guld och brun, och liiite rosa. De bruna tonerna gick mer åt orange hållet för att förstärka ögonfärgen.
Synd att färgerna kommer fram så dåligt med min kamera bara :/
Men SNYGG det blev hon :)
Läpparna är prydda med glanset Roseship, som går i en diskret rosa ton, med massa lyster och glans :)
Hoppas kvällen, natten och veckan blir jätterolig för dig Emelie!
Kram Sofie

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack, jag blev jättenöjd och mina klasskamrater blev lite avis (: än så länge har jag haft kul och hoppas att det bara blir bätte (: kram

2011-06-09 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0