Finbesök med gåvor

Hej bloggen!

Vad många ni va som ville se en tutorial på hårstylingen igår :P En tutorial kommer upp i veckan, under tiden får ni JÄTTEgärna komma med önskningar på tutorials!

Den här dagen har gått sjukt fort! Fick även lite finbesök då min vän Joseph va här precis och hälsade på :) Han jobbar för OSHEE och va så snäll och tog med sig lite prover till oss!
Jag är ett stort fan av vitamindrycker och dessa vitaminshots (som kommer i supergulliga miniburkar) verkar vara grymt bra!! Dom finns för alla möjliga behov bl.a "LOVE" för män som höjer sexlusten. Den orangea burken innehåller bl.a vitamin E som stärker naglar och hår! Läs mer om dom HÄR!

Denna lilla burk dricker jag just nu AND I LOVE IT!! Smakar Mango och är rik på Magnesium. Många anser att högt blodtryck, depression och ångest beror på magnesiumbrist och jag kan tala om att jag redan känner mig mycket gladare :P

Idag avslutas Annas tävling förresten, till er som inte varit med och tävlat finns det fortfarande lite tid kvar så SKYYYNDA!!!! :)
Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah Sparar du SLIM och MEMORY till mig lr ;) Kram

2011-03-15 @ 15:50:49
Postat av: sofie

spara en som är bra för håret till miiig :D

2011-03-15 @ 16:28:31
Postat av: gunilla

heej!! har saknat er såå mycket!! men har haft så sjukt mycket och göra på sistone. jag ringde till butiken idag flera gånger men ingen svarade :S.. jag är sent ute men, jag tänkte fråga om ni har tid på lördag att sminka mig ( ska på martins födelsedagsfest ) förstår att ni säkert har massa o göra, men tänkte att de värt o fråga. saknar er massor, ha de bra!! :) <3

2011-03-15 @ 21:28:45
Postat av: sofie

Gunilla:

Hej stumpan! Vi saknar dig massor! Konstigt att ingen svarade, kanske var fullt upp :/ men självklart har vi tid att sminka dig på lördag! Ring mig efter 14 på jobbet imorn så kollar vi när det finns tid! ta hand om dig pussokram sofie

2011-03-15 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0