Gult och lila

Gult och lila pryder mina naglar denna gång. Tre trender i ett! För ett tag sen skrev jag att det är väldigt inne nu med olika färger på naglarna och det är en trend jag verkligen gillar! Piffar juh upp vilken outfit som helst :)
Gult och lila är två färger jag kommer använda mig mycket av i sommar känner jag! Gult har egentligen aldrig varit en färg jag är så förtjust i men nu på senare tid har jag verkligen förälskat mig i denna starka färg!
Minns ni förresten när jag sa att jag inte kan sluta le? Jag kan fortfarande inte sluta le haha och jag är så jäääääkla lycklig just nu för gissa vad jag ska göra den 14 juni?!!!!!

JAG SKA SE LINKIN PARK BABBBYYYYYYY!!!!!!! :D :D :D :D

Asså jag har drömt om de här i ELVA ÅR!!! Och äntligen ska jag få se dom :D
Ska nån av er kära läsare oxå gå? Kom gärna fram och hälsa då!! Jag kommer va den galna tjejen som står och skriker non stop :P
Kramar Kristin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0