Hej!

Hej!
Jag har varit dålig på att uppdatera på senaste. Ledsen för det!! Nu kommer jag att vara borta drygt en vecka, så detta blir nog mitt sista inlägg innan jag åker bort. Skulle åkt till Sälen i veckan, men ändrade mig och spontanåker till Barcelona istället. Möter våren, och kanske har ett och annat hemligt uppdrag. Vi får se!

Lite bilder från en fullspäckad fredag:

Jag och Anna samt vår duktiga praktikant Veronica, sminkar, medan Tessan gör naglar :)


Grundar till en sotning.

Ni får ha det så bra här hemma, så ses vi när jag kommer tillbaka!
Kram på er!
Och ni!! Ta vara på de ni bryr er om!

Kommentarer
Postat av: anna

Hade så toppen bra gumman! saknar dig redan ;/

Du kommer ha det underbart.....Kramar

2011-03-27 @ 18:52:10
Postat av: Åsa

Ha det så trevlig gumman =)

Ta med dig massor av värme hem.

<3

2011-03-28 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0