Idag har jag ägnat...

.....många timmar med våra underbara skuggor och nu är det i sin ordning och listor äro gjorda!

Color Vibration.....Vi har så otroligt många snygga COLORVIBRATIONs som ni bara måste komma och spana in! 

En liten fråga till er söta läsare som är så bra på att kommentera ;)......Vilken färg föredrar ni att sminka er i? och om ni så vill, berätta gärna om ni har någon favorit ur vårt sortiment!?
Det är faktiskt jättebra för oss att veta!
Utan er vore vi ju inget....Kramar Anna


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag ääääääälskar sotningar och Madagaskar är min favorit skugga <3 Hihi :D

2011-03-07 @ 21:19:56
Postat av: sofie

haha :) jag gillar lila väldigt mkt. och svarta sotningar... och sen såklart bronze, brun, orange m.m. som framhäver ögonen. Paris är en av mina favvosar... :) om jag bara får säga EN :p

2011-03-07 @ 21:30:42
Postat av: Anna

Härligt att det alltid bara är mina kollegor som respondar mig ;) söta ni!



Jag älskar också lila som bekant. SUNSET är ju urläcker.I CV väg gillar jag OSLO eller den ljusgröna/smaragdprickar JAMAICA men om jag bara får säga en skugga att ta med till en öde ö så blir det nog......en svart. Darkness? Är svart trist kanske? Lite paradisfärg kanske passar bättre? Amazonas-en orange? Hahahaha-----det var ju otroligt svårt att välja tjejer...kram påer

2011-03-07 @ 21:49:03
Postat av: Tezz

Jag älskar också sotningar, det är snyggt på vem som helst! Men min absoluta favoritfärg är rött... röd ögonskugga är galet snyggt, antingen själv eller som ett "cut crease" tillsammans med svart. Min favoritskugga från Mist kan jag faktiskt inte namnet på för det har skafts bort från burken, men det är en colorvibration som är djupröd med guldfläckar, den är fantastisk!

Kram på er

2011-03-07 @ 23:27:06
Postat av: Åsa

Jag bara ÄLSKAR den sminkningen som Sofie hade då vi va på mötet inför mässan.

Orange sotning .

Mycket vackert .

Och så är jag ju ett fan av brun ögonskugga som framhäver mina blåa ögon. Som Kristin sa det är ett "säkert" kort om man ska framhäva just blåa ögon.

=)

2011-03-08 @ 11:24:28
Postat av: Anna

TEZZ: Du menar nog vår cv domingo...den är ju superhärlig!! =)



Klart verkar att det är sotningar som gäller ;)

Kram

2011-03-08 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0