Motd!

Här bjuder jag på dagens fake smile:
Ni ska veta hur krystat det är att stå och försöka få till en bra bild i butiken med massor av människor gåendes utanför! Haha....sen så undviker jag gärna kameran överhuvudtaget ;)
Kolla skillnaden på ljus beroende på var man står. Man ser knäpp ut när man springer runt haha!
Jag har använt mig av den svarta skuggan BLACK HOLE, de lila skuggorna TROPICAL, ZORRO en vit ZEELAND
Eeyedusten LIWINGSTAR och PARISSTAR samt har jag satt dit en liten pärla , burken 08

På läpparna perfect lips nr 43 och glosset CANDY

Rougerna MOCCAGLOW och ROSE


KRAM OCH KÄRLEK! och TACK i TUSENTALS till dig som skickade in dagens ros till mig och Sofie!
Mig ser ni åter på måndag nu blir det weekend i GBG.

Kommentarer
Postat av: sofie

du är fiin!

2011-03-17 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0