Orange

Fick frågan om vi kunde visa upp några av våra orangea läppstift så dagens make har ännu en gång vart fokus på läppar! Vi har juh en hel del snygga orangea läppstift men så här ser min favorit kombo ut iaf :)
Till läpparna har jag grundat med läppennan "Passion". Sen har jag lagt på den orange/röda Perfekt lips no. 25 över hela läppen. Lipgloss no.6 har jag lagt så det slutar precis innan läppkonturen och sedan målat på med Crystal gloss "Peach" över :)

Ögonen höll jag ganska neutrala eftersom jag är för trött för att tvätta bort världens sotning idag :P
Favoriten "Bahamas" är den gröna skuggan jag lagt över hela ögonlocket. Sen har jag bara markerat globlinjen med en brun skugga och borstat på en ljusgrön eyedust över det hela :)

Imorn tror jag att Anna ska visa sin favorit kombo av orangea läppstift så MISSA INTE!!!

Kramar Kristin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jäkligt snyggt:)

2011-03-10 @ 22:48:24
Postat av: Kristin

Tackar :)

2011-03-10 @ 23:44:47
Postat av: Sara

Fint, men snälla! Måste ansiktsbilderna alltid läggas på sidan? Det är ju bara jobbigt att inte kunna se bilderna rakt.. :(

2011-03-11 @ 00:52:53
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh vad roligt att ni la upp ett inlägg så snabbt! Tack så mycket:)

2011-03-11 @ 02:04:39
URL: http://mineza.se
Postat av: Anna

SKITSNYGGT! då kör jag på cakeglosset idag =)

2011-03-11 @ 10:23:50
Postat av: Kristin

Sara, jag lägger ansiktsbilden på snedden för att färgerna syns bättre då av nån anledning :S

Tack så mkt tjejer :)

2011-03-11 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0