Drop in på brynplock hela dagen..

Hade nyss en jättesöt tjej på brynplock..
Sedan såg jag i vår bokningskalender att vi hade haft massor av Drop In på brynplock hela dagen..
Tänk att brynen gör så mycket.
Jag är nog lite av ett brynfreak och har väl varit det sedan första gången min idrottlärares syster plockate mina bryn.
Glömmer aldrig den dagen..
Jag hade tjatat och tjatat och tjatat på att jag ville ha mina brynplockade, men fick inte av mina päron än, de tyckte jag var för liten... Men ALLA mina vänner hade ju gjort det och jag ville ju också..
Så en dag i 5:an hade jag PRAO i några dagar.. Prao:n var på min gympalärares syster café och jag fortsatte att säga, snälla, snälla, snälla.. (= .. Mamma och Pappa gick till slut med på brynplockningen och gympalärarens syster plockade de strån som inte riktigt hörde hemma i brynen.. Alltså en mjukstart på ögonbrynsplockningen och inte alls något smalt, utan gjorde bara en rensning.
Sedan den dagen blev jag ett brynfreak... Jag lärde mig med tiden att plocka brynen på mig och på alla andra som alltid kom och frågade mig om jag ville plocka deras bryn... Såklaaart vill jag det svarade jag alltid..
När jag började min makeuputbildning sade min lärare att jag hade idealformen på brynen..
Jag kände mig stolt som tuppen eftersom jag var jättenogrann med mina bryn.. Den dagen jag fick beröm av min makeup lärare glömmer jag aldrig.. NI SER... Jag är ett ögonbrynsfreak..
Jag kan göra hur många exempel som möjligt på att jag tar priset på att vara ett ögonbrynsfreak... Men jag skall inte gå så långt... Men.. ALLTID när jag kollar på en film och jag ser att han eller hon som har huvudrollen i filmen inte har brynen plockade eller att dem står åt alla håll och kanter eller att det är något fel.. Så blir hela filmen förstörd.. Jag sitter alltså igenom hela filmen och tänker på att jag vill plocka personens bryn..
Det näst första jag gör när jag ser en person är att kolla brynen, kvinna som man, man som kvinna... Jag kollar alltid brynen.. Jag har ALLTID min pincett i väskan eller fickan.. Haha.. Så fort någon frågar mig om råd om sina bryn tar jag fram pincetten.. Jag kan fixa det direkt säger jag stolt :P
Ni ser.. bara inlägget om bryn blev hur långt som helst.. Skulle lätt kunna skriva en bok.. Men njaae, inte än, den tiden kommer nog den med...
I LOVE ÖGONBRYN...
Kom in till oss och få Norrköpings snyggaste ögonbryn..
//Ina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0