Min Skrutt & Jag...

Satt och letade efter en bra make up bild i arkivet på datan, har ju vart sjuk så hawr låtit penslarna ligga i ett par dagar...men så hittade jag den här bilden i min sambos bildmapp! Första gången vi är ute och "gör stan", skulle handla de sista julklapparna. Här var han inte stor min lilla skrutt....4 veckor tippar jag på...För att få detta inlägg att något sånär relatera till jobbet så hade jag garanterat blushet "natural" och lite "coral glow" över det. Foundation och puder, lite läppglans och inte att förglömma, i fyllda bryn med browshade no.3. Den klarar man sig inte utan! ;)
Vi får se om tjejerna hinner att lägga upp något fårn butiken idag...
KRAM A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0