Motd!

Idag har jag bara använt mig

MINIMALT utav foundation och puder.

Rougerna blush och fresh pink.

Cakeeyeliner Blue

och eyeshadow Roxy som är diskret matt ljusblå
Vitkajal Snow i vattenlinjen
Jag har löstippar i stl Long och medium....lite överdrivet kanske men kunde inte låta bli att försöka efterapa Sofies ;)
På fransarna ligger också lite glimmer Brandy Star....en riktig läckerbit till burk det där! ;)
På läpparna har jag glosset candy.
Das was alles...
Hej hoppoch trevlig dag! // ANNA

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller verkligen med Gabbie! Läckerbit i lyxförpackning!! ;)

2011-05-25 @ 19:47:13
Postat av: Anonym

meeeen ble ju på fel inlägg juuuu

mena ju ditt inlägg!!!!!

2011-05-25 @ 22:11:54
Postat av: Bea

Niiice!! :)

2011-05-26 @ 12:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0