Några ord om lördagen...

Den var heeeelt Galen!!!
Vi hade fullt från morgon till kväll på 3 stolar!
Vi hann inte äta någon utav oss, butiken kokade och vi hade alla så roligt!!
Jag älskar lördagar när vi allt som oftast är fullbokade. Våra kunder ger oss så mycket glädje och energi
och jag tycker att det är så viktigt att kunna prata och skratta med sin kund den ca timman de sitter i stolen hos oss!

Tyvärr tror jag inte att någon utav oss hann ta en enda bild under dagen,
men jag hoppas att
söta Emma fick kul på sin bal,
att härliga Liselotte hade det undedrbart på den stora festen,
att ni alla som skulle på bröllop hade en lyckad kväll...
...och såklart alla ni andra som skulle i väg på diverse tillställningar!
Så tycker jag att vi hälsar Evelina välkommen till oss-igen-hon har ju redan gjort ett besök hos oss förut innan hon hoppade på en utbildning. Jag hoppas att du är här för att stanna nu!
Jag har som sagt ingen bild från den dagen men jag bjuder på en bild jag inte tror jag lagt upp tidigare:
En lite skarpare ögonmake med hårdare drag....alla skuggor glitter å glimmers från MIST
Ha en toppen dag nu! Kram ANna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0