Day&Night - part I

Idag tänkte jag göra en liten tutorial. Såg nu att en anonym har bett om det, så det var väl passande att visa den nu. Förstår att många önskar sig tutorial och ja, vi har ju en sminkblogg, därför visar vi dagens make up och tips osv. Tutorials är ju mer tidskrävande och tid har man inte alltid när man står i butik så ni får ha lite hänsyn till det :) Vi gör så gott vi kan. 


Dagens make up var väldigt simpel bara 3 skuggor men jag kände
att jag ville göra något mer med detta sen när jag kom till butiken imorse.
Men först visar jag dag versionen :)





Ni ser, inget speciellt. Lite rosa skugga över locket och brun skugga som markerar globlinjen.
Solen var jätte stark imorse så det blev skugga på mitt ansikte och därför ser det ut som att jag mer skugga på ena sida än den andra :p ..Meen som sagt, när jag kom till butiken så gjorde jag om detta ...

Fortsättningen följer . . . 

/ V .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0