Låt fantasin flöda

Yaaay snart är det halloween och jag smäller av lycka snart haha =D Det är alltid så himla roligt att se vad folk hittat på för olika maskeraddräkter varje år, alla så fantasifulla och coola på sitt sätt =) Jag vet redan vad jag ska klä ut mig till i år....vet ni? Om inte så har jag pusslat ihop lite inspiration här nedan...
...men om du redan vet så plocka upp telefonen och ring 011 31 33 36 nu nu nu och boka tid hos oss på Mist Stockholm, Ingelsta. Låt fantasin flöda gott folk för i år kör vi på stoooort =)
Kramar K

Kommentarer
Postat av: sofie

vad fina kollage du gör :) jag vill bli blodig på halloweeen :D

2010-10-06 @ 21:09:59
Postat av: Kristin

Hehe tack så mycket ska visa dig en grym sida på nätet som jag använder =) Yaay va kul har så många idéer att jag inte vet vart jag ska ta vägen haha =D

2010-10-06 @ 23:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0