Smink (bas) Lektion!

Igår hade jag söta Elina och Mickis inne i butiken.
De hade hört så mycket gott om vår Bas, så de kom in för att lära sig mer om
den, och ställde alla frågor de kom på. Hur man bäst applicerar sin foundation- varför man har
puder. osv....Gör det ni med! Hur ska man kunna veta om man aldrig får fråga?
Sen utmanade de mig- och varandra i att välja ut skuggor till varandra. De valde sådana färger de absolut aldrig skulle ha på sig och ville jävlas. Men jag tyckte jag fick ihop det rätt bra och att tjejerna blev fina.
Vi börjar med Elina:
Till henne valde Mickis färgerna "Brun, Mossgrön, gul och vit"
Check out the ögonfärg! Wow...
Jag valde att fortsätta det mjuka genom att lägga brun mascara och rama in ögat med brun eyeliner..
Forts. följer....// Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Supersnygga färger som du skuggat asfint ju anna :) du e great!!

2011-05-04 @ 22:04:41
Postat av: Gabbie

SNYGGGGGGT

Postat av: anna

tack snälla rara ni! =) Gabbie! Lilla solstrålen titta in någondag =) kram

2011-05-05 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0