Favoriterna

När vi ändå har 20% rabatt på alla verktyg och penslar tänkte jag tipsa er om mina favoriter!
(ord. pris 320:-)
Den här rougeborsten är otroligt enkel att använda även för den mest ovana! Den fördelar upp rouget så bra och resultatet blir lagom naturligt VARJE gång :)

(ord. pris 170:-)
Alla som någonsin stått framför spegeln med en nål och försökt separera fransarna efter att ha lagt på mascara kommer att ÄLSKA denna kam! Det är en liten uppfällbar metallkam som förenklar din vardag genom ett par svep. Aldrig mer klumpiga, spindelfransar och aldrig mer farliga nålar!
(ord. pris 50:-)

Mina svindyra kajalpennor är värdelösa utan en bra pennvässare! Att man dessutom är "stängd" är ett stort plus för då kan man använda den precis när man vill :)


Det är mina favoriter som jag alltid har med i väskan. Det äår viktigt att investera i bra redskap för det spelar ingen roll hur dyrt och lyxigt ditt smink är, utan bra redskap är sminket i stort sett värdelöst! Smink kommer och går, men BRA redskap består ;)

Kramar Kristin

 


Kommentarer
Postat av: lotta

Var kan man köpa en sån där ögonfrans kam? :O måste bara ha en sån!

2010-12-09 @ 17:35:18
URL: http://lottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0