Otten 3/12

Jäklar vilken grymt rolig dag/kväll vi hade igår! Full rulle hela dagen och idag är man sådär lagom trött men väldigt stolt!
JC hade juh modevisning på Otten igår och Jenny och jag fick alltså tackla 10 modeller HELT SJÄLVA samtidigt som vi skulle sköta butiken. Vette fan hur vi lyckades klara allt men vi gjorde det och resultatet vart gryyymt bra!

Några av killarna

Tjejerna! Hann till och med styla håret på alla (utom Julia längst ut till höger) :)

Hela gänget (minus 2 killar)

Martin och jag, min broder från en annan moder ;)


Jenny, jag och Nathalie, en jättesöt läsare som kom fram och sa hej...detta gillar vi! :)

Tyvärr dog min kamera men jag vet att Jenny fick till ett par bra bilder på visningen oxå som förhoppningsvis kommer upp snart ;)
Glöm inte att kika in kl.21.00 då vi öppnar 5:e luckan!

Kramar Kristin


Kommentarer
Postat av: natta

hihi fint kort :D



Jag har tittat in på makeupstudion.se och makeupinstitute och tycker de verkar bra.. men jag vet inte alltså! vad har ni gått för utbildning?

2010-12-04 @ 19:23:01
URL: http://naatta.blogg.se/makeup
Postat av: natta

Okej! jag får kolla upp det där lite mer :) men det kostar så mycket! Delade ni upp betalningen eller? Kram

2010-12-05 @ 12:42:05
URL: http://naatta.blogg.se/makeup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0