Mer extremt=)



Hej!
Igår hade jag så tråkigt när barnen hade somnat så jag gjorde en lite mer extrem variant av sminkningen jag gjorde på Gabbie häromdan =) Och här e resultatet!!

Jag har använt :
Super foundation som bas som blir bäst på foto.
Cake eyeliner (svart) till ögonskuggan blandad med vit specialbase på ögonlocket.
Extreme fransar uppe och nere.
Till läpparna har jag haft lip liner Snow och Silk och över lite Cake gloss Country!
Allt från Mist Stockholm =)

Nu ska jag ta med familjen och åka och köpa lite glass tror jag eller kanske ta ett dopp nånstans,,
ha det bra så länge så kanske vi ses imorrn på Ingelsta 

HEJ DÅ=)))

Kram Helena


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanon läckert gumman!! skit kul med extrem-make.. kraaam :)

2010-07-21 @ 19:36:10
Postat av: sandra

fränt :)

2010-08-16 @ 01:28:47
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0