eN Läcker mejk...

I vit Roströd, shockrosa, guld och grönt!!
MM....otippat!
Efter att ha gått igenom lite om kontrastfärger och framhävning av ögat så sa jag åt Erica att plocka fram alltifrån läppar till bas själv. Att hon inte fick ta cake eyeliner svart och inte samma färg som skuggorna.
Hon tog vår "vita" lipgloss på hylsa som skimmrar i guld. Grön cake, en roströd cv och en guldig es. å en silvrig highlight.
Jag lade självtill den shockrosa es för att bryta av sminkningen mellan highlight och den röda.
Jag sprang omkring i hela butiken med stackars erika för att försöka få fram skiftiningarna mellan, men bättre än så här blev det inte:
Blev läckert som tusan eller hur?!?! Jag upprepar mig...spana in hennes ögon! De blev grönare än någonsin =)
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Superfint! Gillart!!!

2011-04-01 @ 20:36:15
Postat av: Erika S

Gillade det enormt mycket! har lärt mig enoormt mycket!

2011-04-04 @ 08:21:56
Postat av: Nilsruth

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-07-22 @ 07:26:37
URL: http://nilsruth.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0