Alla <3 dag !

Nu äntligen har jag fått igång mail osv. från mobilen så att jag också kan börja blogga lika mycket som de andra tjejerna :)
Jag ligger så mycket efter med bloggandet så det är inte klokt! Har massor med bilder att visa er på sminkningar jag gjort den senaste tiden, har även lite bilder på några stycken fina naglar som Therese gjort :) Så jag kommer lägga upp bilder nu i efterhand lite då och då. Det låter väl bra?

Så här ser jag ut idag. Matt bas med klar-röda läppar och tunn eyeliner. Kände att det passar lite såhär en dag som denna.
På bilden till vänster har jag mattat ner läppstiftet med lite transparent löspuder. och på bilden till höger har jag lagt på lite Crystal gloss(vanilla) som är transparent med lite glitter i.
 
De här produkterna har jag använt idag, förutom basen. Micro Powder "Transparent 1" för att fixera stiftet med. Röd läppenna "Passion" Läppstift, perfekt lips no. 22. Crystal gloss "Vanilla". Vit eyeliner penna "Snow" i vattenlinjen på ögat. Ruoge "Summer Glow" Som inte alls är sådär oranget som det ser ut på bilden, det är mer rosa i verkligheten :) Och så Cake eyeliner "Black" Som inte är med på bilden..


Glad alla hjärtans dag på er! Kram Beatrice.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fiiint!:) ser fram emot massa kuliga inlägg från dig nu:)

2011-02-14 @ 12:04:48
Postat av:

Snyggt! Funderar på att göra en allahjärtans själv...

2011-02-14 @ 13:17:44
Postat av: Jenny (mist)

Jätte fint!!! :) kraaam

2011-02-14 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback