Enkel bryn-tutorail

Hallo!
Fick för mig att göra en liten enkel bryn-tutorial till er kära vänner!

Såhär ser min bryn ut när dom är helt oifyllda:



Detta använder jag till att fylla i brynen, Pensel nr 6 från Mist, och Browshade no 2 från Mist, som är perfekt om du är blond eller mörkare blond:



Jag börjar med att fylla i "ovankanten" av brynet, för att få den formen jag vill ha. Jag är ganska nöjd emd min plockade form, så jag förstärker den mest. Om du skulle ha ojämna bryn, så är brynskuggan perfekt att jämna till dom med. Man kan lätt "fuska sig till" en fin och jämn form :



Fyll i övre delen, och forma till en snygg vinkel på högsta punkten, och var lätt på handen för att få till ett bra "avslut" på brynet:




Sist kompletterar jag med att fylla i underkanten och jämna ut, och resutatet blir såhär:



Före:   Efter: 

Största skillnaden är att det blir tätare, jämnare och ser mer "lyft" och vaken ut.

Hoppas ni lärt er något!

Kram SOfie


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha vad missvisande med dina perfeka plockade bryn ;) när jg kommer hem ska du få fixa mina risbuskar haha snacka om

Före och efter då! ;)

2011-02-07 @ 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0