Fredag

Go´dag! Förlåt förlåt förlåt hörni för att jag vart sämst på att blogga på sistone! Minns ni när jag sa att jag åkt på förkylning? Jaa det vart bara värre och värre så nu står jag här på jobbet med huvudvärk, halsont och är så hes att jag knappt kan prata. Jag som aldrig blir hes!

Men men nog om det. I fredags va en jättesöt tjej inne och ville bli sminkad. Hon skulle på sin systers 30-års fest och ville vara extra fin :)



Syns inte alls på bilden men vi körde på grönt i olika nyanser. Lite ljusare för det skulle inte vara en för hård sminkning. Markerade bryn, lite rouge under kindbenen och så ljusa läppar men vår underbara Crystal gloss "Sorbet".

Hoppas du blev nöjd och hade en jätterolig kväll!

Kramar Kristin


Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya krya!! Kraaam:)

2011-02-22 @ 15:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0