Modell sökes till Bröllopsmässan!

Vi behöver ytterligare en modell till bröllopsmässan den 5/3 ! Vi söker en tjej, och du kommer att gå antingen som tärna eller brud, under en modevisning där vi visar upp bröllops och fest smink, frisyrer och brud/festkläder!

Enda "kravet" är att du är över 165cm lång.

Maila mig en ansikts + helkroppsbild på [email protected] om du är intresserad av att ställa upp! Skriv gärna även hur lång du är :)
Vi tar emot "ansökningar" tom torsdag 17/2 kl 15.00
Ser fram emot att få höra från er alla fina och söta tjejer därute :)


(bild lånad från google)


Kommentarer
Postat av: Lovisa E

Hej Sofiii :) bra tränat idag! Om det kör ihop sig med modeller är jag ledig denna helg. Mitt hår är ju inte drömmande långt å ingen modellkropp kanske men jag finns tillgänglig ;) du vet ju hur jag ser ut :) är 170 lång. Kram Lovisa

2011-02-15 @ 23:19:40
Postat av: Antoneli

Sehr schon, gut gemacht

2011-06-15 @ 12:12:06
URL: http://antoneli.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0