Tävlingen!

Nu kickar vi igång tävlingen! Och här är dom efterlängtade frågorna:

  1. Vilket läppstift hade Anna i inlägget "Den snyggaste mamman, Anna" den 23:e december?
  2. Hur länge har jag haft mina fransar som jag bloggade om i inlägget "Dagens Hyllning" den 27:e december?
  3. Vad hade Sofie för hårfärg på första bilden i inlägget "Some older versions of me" den 30:e december?
  4. Vad heter rouget som Sofie hade i inlägget "Skynda, skynda" den 18:e Januari?
  5. Efter att Therese och jag bollat idéer en stund kom vi till slut fram till hur jag skulle ha mina naglar. Vad blev det för styling? Svaret hittar ni HÄR !



För att vara med och tävla ska du:

  • Svara på frågorna ovan i detta inlägg
  • Bli vän med oss på Facebook (om du inte redan är det)

Vinnaren kontaktas via mail så glöm inte att skriva namn och mejladress när du kommenterar.

För att undvika fusk godkänner vi inte kommentarerna förrän tävlingen är avslutad. Tävlingen håller på till den 25:e Januari klockan 12.00 och vinnaren som svarat rätt på alla frågor dras samma dag :)

Lycka till!

Kramar Kristin


Kommentarer
Postat av: Maria

1. NUDE- Stiftet nr 40

2. 2 År

3. Brunrött

4. Fresh Pink

5. Mamorering på tummarna och ringfingrarna och blå tippar med glitter på resten :D



Jag gjorde det här för skojs skull :D Ta inte med mig i tävlingen gumman :D Jag har dig ändå för mig själv privat! Älskar dig min Kristin och GRATTIIIIIS Hjärtat.. Pusssssssssssssssss

2011-01-21 @ 14:31:03
Postat av: Angeline

Ohh va roligt, nu hoppas man bara på att alla svar stämmer och att man har turen att vinna! Skulle vara så kul! Stor kram till er! :)



1. NUDE stiftet nummer 40

2. I över 2 år

3. Brunrött hår

4. FRESH PINK

5. Marmorering på tummar och ringfingrar och blåa tippar med glitter på resten.

2011-01-22 @ 00:55:45
URL: http://angelinea.devote.se
Postat av: Matilda

1. NUDE stiftet nr 40

2. Över 2 år sedan.

3. Brunrött - väldit fint :)

4. FRESH PINK.

5. marmorering på tummar och ringfingrar och blåa tippar med glitter på resten.



Nu hoppas jag att jag vinner en sminknin mer som är SÅ duktiga! :)Har lagt till er som vän med på face!

2011-01-22 @ 09:22:17
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

tack så jätte mkt :)!! vad glad jag blir!



tyvärr var det för sent såg jag!



kram

2011-01-22 @ 16:39:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vill gärna vara med och tävla och jag gillar er på facebook. ;)



Svaren:

1. NUDE stift nr 40

2. Över två år.

3. Brunrött.

4. FRESH PINK

5. marmorering på tummar och ringfingrar och blåa tippar med glitter på resten.

2011-01-22 @ 21:35:35
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klart att man vill vara med och tävla :)



Svaren är:

1. Nude nr 40

2. Fransarna är köpte för över två år sen

3. håret var brunrött

4. Fresh pink

5. Ni valde marmorering på tummarna och ringfingrarna och blåa tippar med glitter på resten.



Håller tummarna nu ! :)

2011-01-23 @ 22:27:09
URL: http://mineza.se
Postat av: Alexandra Hörnfeldt

1. Nude nr:40

2.I över 2 år

3.Brunrött

4.fresh pink

5.marmorering på tummarna och ringfingrarna och blåa tippar med glitter på resten.



Hoppas jag har turen att vinna:D

2011-01-23 @ 22:43:32
Postat av: mikaela berlin

1. Nude nr 40

2. I över 2 år

3. Brunrött

4. Fresh Pink

5. Marmorering på tummarna och ringfringrarna och resten blå tippar med glitter

2011-01-23 @ 23:01:28
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0