!!!EFTERLYSNING!!!




I och med att det har hänt en del på personalfronten, tex har ju Beatrice börjat jobba hos oss,
så känns det som att det är på tiden att vi byter HEADER till vår blogg.

Hela sidan behöver en liten uppfräschning helt enkelt. Vi växer för varje dag och har upp emot tusen klick här och vänner på facebook.

Därför tänkte jag att det kunde vara kul för någon utav er, som är duktiga på design och blogg att få göra vår header. Ni blir ju länkade och så sätter ni ju ert egna "design by" där ni tycker att det passar.

Känner ni er träffade är det bara att sätta igång- vill ni ha bilder på oss eller något annat så finns det ju i arkiven. Skriv gärna om ni vill att vi ska välja ut några vi själva tycker om.

Alla designer kommer att publiceras och kanske behöver vi hjälp av läsarna att välja en. Det här kan bli kul! Hoppas ni är med...

Kram Anna. Och resten av Teamet såklart! =)

Kommentarer
Postat av: Bea

Kanon bra idé Anna! Hoppas det finns någon läsare som vill vara snäll och fixa en header åt oss! :D Kraaam

2011-03-24 @ 12:48:39
Postat av: Åsa

Va roligt =)

Ska bli spännande att följa.

Jag är duktigt på konst men tyvärr så kan jag inte så mycket om bloggande och header.

;)

2011-03-24 @ 15:26:08
Postat av: sandra

Jag håller med =P Tyvärr har jag bara paint, annars hade jag kunnat hjälpa er =)

2011-03-24 @ 15:42:00
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0