Butiken pumpar sommarmusik

och studenterna springer med sina studentmössor..
Kan inte förstå att det snart är Juni..
Det är sommar..
Snart är det balmakeuper och studentmakeuper och vår fina Lidia gör naglar i fulla drag.
Hon har ju hur billiga priser som helst .. Det är Just nu priser, så passa på innan student och bal, passa på innan semestern och ha fina naglar under sommaren.
Det är storstädning i butiken och jag passar på att dregla över allt det vackra medan jag dammar.
Jag kallar butiken för mitt nyttiga Godis och jag får inte nog av alla härliga färger ..
Bilder som tagits under helgen kommer att läggas upp senare under dagen..
Vi kan kalla det lite bildregn, fast ett soligt sådant
Det var ju Morsdag igår och jag hoppas att du också var en av dem som gav ett fint Mist Stockholm presentkort till din Mor.. För det är alla Mammor värda...
Annars är det ju inte försent med ett försenat presentkort..
Nu måste jag fortsätta med det roliga.. En kund har precis valt ut lite sommarfärger (Colour Vibrations) som hon tydligen vill ha inslagna.. Dotterns student säger hon...
Later..
Ina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0