80´s

Förlåt för att jag har varit så seg med att visa er min sminkning från paret som skulle på 80 tals fest. Det var ju som Daniella berättade ett par som skulle klä ut sig till deras 80 tals fest. Daniella fick sminka frun och jag mannen. Det var riiktigt riktigt roligt att göra den här sminkningen :D Det tyckte han också tror jag hihi. Jag jobbade mycket med basen för att få den så fin som möjligt. Hade egentligen velat använda vax på brynen men det gick bra ändå hehe. Hur roligt som helst med män som vågar tycker jag !! :)


Sminket skulle ju vara väldig färgglad och MYCKET av allt. Hans kläder skulle vara turkosa och rosa så därför var sminkningen också i dem färgerna. Och så snälla som detta par är så skickade dem bilder på sig själva när hela outfit vad klar! :D Hoppas ni hade grymt roligt på eran fest. Snygga som få var ni i alla fall ;)




// V. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0