En till (gammal) MOTD

Då är jag här igen! :)
Vad fin Jannike, min gamla vän sen högstadiet blev!
Skönt för henne att få skämma bort sig lite i vardagen också,
nybliven 2 barnsmamma som hon är!
Kul att hon blev så nöjd att hon har fyllt hela badrumsskåpet med nya produkter också!
Jag har haft många kunder som har kommit tillbaks och tackat och berömt oss för att vi har
rekommenderat en viss produkt när de har haft bekymmer, besvär eller svårt att "få till det" med något!
Skönt att de vågar lita på oss och sedan också får ett bra resultat! =)
Här kommer lite bilder;
Den här dagen hade jag mina glasögon på mig och då är det alltid kul att ta i med lite färg.
Mycket av sminket försvinner "bakom bågarna" så man ska alltid ta i lite extra om man vill att det ska synas.
80-tals färgerna är ju tillbaka och jag sparade inte på krutet utan tog de mest utmärkande färgerna för detta årtionde.
Rosa och Blå.
En mycket snabb och enkelt lagd sminkning men med starka färger:
Det syns tyvärr inte, (faskien vad jag vill kunna fota bättre eller kunna förstärka färgerna) men jag har en mörkblå tunn eyeliner som jag lagt med först en vit kajal för att det ska hålla ordentligt och sedan en skugga över.
Som ett litet tips bara! Du behöver inte köpa 29013 olika färger på din kajalpenna, utan ha en svart eller vit som bas (förexempel) och fyll i med en skugga i önskad kulör! =)
PÅ läpparna har jag lipglosset Lemon och på kinderna Rouget Sabin och natural
Tack för mej! KRAMAR Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygging där!!! :)

2010-08-01 @ 21:26:09
URL: http://mistingelsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0