Godförmiddag! =)



Idag hade jag absolut ingen som helst lust att sminka mig,
önskade att Sofie som kommer in snart var här från början och kunde
göra nåt kul åt mig!

MEN; eftersom jag inte hade en aning om hur jag ville ha det blandade jag lite
och använde mig av en VIT/ROSA Highlight, en knall LILA, en MILITÄRGRÖN och en sprakande GUL
till det SVART KAJAL och SVART MASCARA.

Det blev rätt coolt och när jag kommer hem ska jag lägga upp bild på både smink och skuggor!



Eye-Tec 2go.jpg

Idag har jag två modeller som kommer in på make, vi får se vart det hela slutar och om jag får lägga
upp någon bild!

I lördags hade jag och Sofe verkligen fullt upp heeela dagen, och jag satt verkligen inte en minut.
Tyvärr så hann/glömde jag att fota så jag har inte en enda bild på mina kunder =(
Jättetråkigt för det var både inspirerande make uper och härliga personligheter;
Jag hoppas att ni fick det jättebra på allt ni skulle på!

Ha En Bra Dag Så Länge// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0