Jag Glömde;

Tack snälla söta ni som agerade modeller!
Ni var toppen duktiga allihop.....och ett extra tack till dig som
handplockades och bokstavligen kastades in i andra showen!
Herregud det hade ju inte gått utan dig!! TACK....
Självklart så är vi alla som jobbar på MIST INGELSTA otroligt tacksamma
och glada allihop men det råkade visst vara jag som bloggade först ;)

och när jag ändå delar ut tack och bock och kram så
ger jag de största till mina söta arbetskamrater...
Ord är överflödiga om varför.
Ni vet. Vi vet. Och vi förtjänar allt gott som just nu kommer i vår väg!


KRAM Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan knappt uttrycka mig hur glad, tacksam och nöjd jag är med dagen! TACK alla modeller, kollegor, kunder, publik och support! TACK TACK TACK!! HUNDRA KRAMAR TILL ER ALLA !! NI ÄR UNDERBARA! <3

2010-08-29 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0